[TYPO3-UG Dutch] Ideal module

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sat Oct 8 01:02:25 CEST 2011

Hoi Marc,

Wij hebben deze extensie ondersteund met een donatie van 1.000 euro
een paar jaar terug. Dat was onze manier om de TYPO3 community een
iDEAL betalingsoptie in een online shop te bieden. Niemand heeft daar
destijds gebruik van gemaakt. Ik merk dat tegenwoordig meer en meer
mensen ook de webshop functie willen gebruiken in TYPO3 met een iDEAL
integratie. De eerste persoon die echt serieus deze nc_commerce_ideal
module wilde gaan gebruiken en hem ook niet aan de slag kreeg heeft
contact gezocht met NetCreators (daar staat nc_ voor) om de extensie
weer aan te passen zodat deze weer zou werken maar men vroeg opeens
2.000 euro voor de aanpassing.

Toen ik dat van deze persoon hoorde baalde ik enorm dat we 1.000 euro
gedoneerd hadden voor deze module die nu meer en meer geinteresseerden
krijgt maar die pegels op de tafel moeten leggen om het werkend te
krijgen.

Ik ben daar wel een beetje van geschrokken maar desondanks hebben we
weer besloten om dan maar iemand anders een donatie te geven en die is
naar multishop gegaan, zie sponsor pagina:
http://www.typo3multishop.com/sponsors-partners/

en dan Babeln (mijn eenmanszaak) en Sichting GeefGratis. We hebben 500
euro aan multishop gegeven om nog maar een keer de TYPO3 community een
shop te kunnen gaan bieden met een iDEAL koppeling. Dat heeft volgens
mij Multishop prima voor mekaar nu. Ikzelf gebruik multishop bij CAS
international:
http://www.cas-international.org/en/webshop/section/products_listing/verkoopartikelen/

Dit is maar een simpele shop maar multishop kan ook uitgebreide shops
aan. Verder zal ik waarschijnlijk niet snel meer iets doen met TYPO3
en een webshop omdat ik mijn eenmanszaak op een lager pitje aan het
zetten ben maar met bovenstaande wil ik aangeven dat we een steentje
hebben bij willen dragen en dat volgens ons alleen multishop datgene
biedt wat je verwacht van een webshop in combinatie met TYPO3.

MvG,
Jordan