[TYPO3-UG Dutch] ik word altijd gek van <object codes in een tt_news record

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sat Oct 8 00:51:33 CEST 2011

Hoi Jacco,

On Thu, 06 Oct 2011 10:17:02 +0200, Jacco van der Post
<jacco at id-internetservices.com> wrote:

>Misschien ff zoeken? ;-)

Dat doe ik altijd eerst:

>plugin.tt_news.displaySingle.content_stdWrap.parseFunc.allowTags
>:=addToList(object,param,embed)
>lib.parseFunc_RTE.allowTags := addToList(object,param,embed)
>plugin.tt_news.general_stdWrap.parseFunc.allowTags :=
>addToList(object,param,embed)

Die heb ik gevonden en dat werkt inderdaad voor de WYSIWIG editor maar
niet voor die in tt_news. altijd wordt alles met <object..... etc.
broncode weergegeven. Dus bovenstaande werkt in mijn geval zeker niet
met tt_news samen.

>Verder zou je in tsconfig nog het volgende kunnen zetten:
>
>RTE {
>   default {
>         proc {
>         allowTags := addToList(iframe)
>         allowTagsOutside := addToList(iframe)
>         entryHTMLparser_db.allowTags < RTE.default.proc.allowTags
>              }
>   }
>}

Bovenstaande heb ik nog niet geprobeerd maar zal ik nog de komende
tijd een keer proberen. Ben benieuwd maar ik verwacht dat dit hem ook
niet zal zijn maar is zeker het proberen waard.

Dank voor het meedenken en de suggesties.

MvG,
Jordan