[TYPO3-UG Dutch] Multishop

Daniel Doesburg | DOESBURG.BIZ daniel at typo3-nl.eu
Fri Oct 7 18:10:39 CEST 2011

Hallo Marc,

Ik denk dat we niet dezelfde documenten bedoelen. In het document wat ik
heb (dat wat bij het pakket zit) staat bij mij ook maar een beperkte
beschrijving. Voornamelijk van de mogelijkheden.

Maar in mijn document staan ook linken naar een uitgebreide video
introductie die uit een aantal video's bestaat en een ca. 30 pag.
tellende installatiehandleiding.

Dus nog maar even goed zoeken naar het juiste document. Het zit er echt bij!

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg