[TYPO3-UG Dutch] Direct mail unsubscribe link

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Tue Oct 4 13:08:05 CEST 2011

Op 4-10-2011 12:34, cimon bv | Wesley Stroo schreef:

> De url heb ik opgebouwd als
> "index.php?id=336&cmd=delete&aC=###SYS_AUTHCODE###&rU=###USER_uid###
> "
> Alleen wanneer ik erop klik in de nieuwsbrief krijg ik een error "
> Authentication failed! For some reason the authentication failed."

Hallo Wesley,

Probeer met een goede nieuwsgroepen reader (zoals Thunderbird) een reply
te doen. Je opent nu telkens een nieuw draadje wat de mailinglist erg
onoverzichtelijk maakt..

Uuhm ff denken, werkt directmail subscription wel goed? Dus als je aan
de voorzijde van de website je aanmeldt of afmeldt, ga dat goed, en doet
ie dat in de juiste folder?

--
Met vriendelijke groet
Kind Regards