[TYPO3-UG Dutch] Direct mail unsubscribe link

cimon bv | Wesley Stroo wesley at cimon.nl
Mon Oct 3 15:39:35 CEST 2011

Thanks Jacco!

Ik heb nu het stukje TS op mijn nieuwsbrief pagina gezet in een template, in
het gedeelte setup.
In de nieuwsbrief-template een extra td aangemaakt die de linkToNewsletter
links moet bevatten, deze middels templavoila ingericht.
Nu zie ik alles verschijnen op de aangegeven plek in de nieuwsbrief, alleen
wordt er niks vervangen. Met andere woorden, {$baseurl} en ###USER_ID###
staan nog in de link...
Ook wordt de page:uid buiten de links neergezet, dit komt door de stdWrap?
what am i doing wrong?