[TYPO3-UG Dutch] Rechten om een TemplaVoila-page met content elementen te kopieren

Peter Ruijter peter.ruijter at gmail.com
Mon Nov 28 15:56:37 CET 2011

Beste List,

Voor de geïnteresseerden; ik heb een reply op deze vraag gekregen vanuit de
Engelstalige maillist en  Martin Kokeš adviseerde Page: content toe te
voegen aan de accesslist. Dit was nog niet de juiste oplossing, maar toen
ik "Page: Select template" en "Page: Select Content Area template" toevoegde,
toen werden de TV content elementen gekopieerd en netjes op de juiste plek
gezet.

Doe er je voordeel mee...

Vriendelijke groeten,

Peter Ruijter