[TYPO3-UG Dutch] Uid van content element tonen in flexform

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Fri Nov 25 21:37:01 CET 2011

Hoi,

On 25-11-2011 14:06, Aart de Bruijn wrote:
> <selectAction[###uid###]>
>   <TCEforms>
> <label>LLL:EXT:loginregister/Resources/Private/Language/Flexform.xml:selectaction</label>

Het lijkt erop dat dit een flexform is in een Extbase extensie, correct?

Dan lijkt het me verstandig dit even na te vragen in de (Engelstalige)
lijst typo3.projects.typo3v4mvc . Daar wemelt het van de Extbase experts.

Een flexform hoort de configuratie voor een bepaalde instantie van een
plugin te bevatten. Twee dezelfde plugins op een pagina horen dus niet
elkaars waarden te kunnen uitlezen daar. Dat is bij pi_base extensies
het geval en zou dus ook bij Extbase extensies zo moeten zijn.

--
Kind regards / met vriendelijke groet,

Jigal van Hemert.