[TYPO3-UG Dutch] Uid van content element tonen in flexform

Aart de Bruijn aart at brownentertainment.nl
Fri Nov 25 14:06:33 CET 2011

Dank voor je reactie,

Echter, wat je zegt moet in de php code, ik probeer de uid in het flexform
te vullen.
Vanuit de flexform een functie aanroepen kan, maar gaat het (volgens) mij
niet oplossen, omdat je dan niet de uid hebt van het element wat je aan het
bewerken bent..

Wat ik concreet bedoel is dit, kan ik in onderstaande flexform
stukje ###uid### vervangen door de uid van het content element waarin de
plugin staat? Zoja, hoe? :).

<selectAction[###uid###]>
 <TCEforms>
<label>LLL:EXT:loginregister/Resources/Private/Language/Flexform.xml:selectaction</label>
 <config>
 <type>select</type>
 <items type="array">
 <numIndex index="0" type="array">
  <numIndex
index="0">LLL:EXT:loginregister/Resources/Private/Language/Flexform.xml:selectactionLogin</numIndex>
 <numIndex index="1">login</numIndex>
</numIndex>
 </items>
 <minitems>0</minitems>