[TYPO3-UG Dutch] Uid van content element tonen in flexform

Aart de Bruijn aart at brownentertainment.nl
Thu Nov 24 12:18:11 CET 2011

Beste Lijst,

Ik ben een extensie aan het ontwikkelen die uit meerdere onderdelen bestaat.
Via een dropdown in een flexform kun je aangeven welk gedeelte je wilt
tonen.
Nu kan het zo zijn dat je in de linkerkolom gedeelte 'A' wilt tonen en in
de rechterkolom gedeelte 'B'.
Zo komt de plugin 2 keer voor op 1 pagina.

Het probleem waar ik tegenaan loop is dat als ik de dropdown uitlees de
waarden elkaar overschrijven en ik dus alleen waarde 'A' of alleen 'B'
krijg.
Nu wil ik dit oplossen door in de dropdown van het flexform de id van het
content element mee te geven. Op deze manier kan ik altijd de specifieke
data uitlezen.

Mijn concrete vraag is dus: hoe kan ik de id van het content element in de
flexform tonen? Heb dingen als ###uid### gevonden maar niks werkend
gekregen.

Alvast bedankt!!

Groeten,

Aart de Bruijn