[TYPO3-UG Dutch] vraag over Formulierentool in typo3 4.6.1 email to database...

Krupers, Niels n.krupers at utrecht.nl
Thu Nov 24 11:17:56 CET 2011

Hallo Mensen,

Ik heb een vraag mbt TYPO3 4.6.1 en de ingebouwde formulierentool. Deze
werkt prima (veel beter als in 4.5.x) Maar volgens mij is de enige actie
na het klikken op 'submit' dat t ding een email verstuurd naar
willekeurig (email)adres.

Mijn vraag is: bestaat er een tooltje die deze email omzet en
wegschrijft naar een database?

Of moet ik dan direct iets anders gaan gebruiken zoals formhandler... ?
(wat ik liever niet doe, aangezien die nieuwe formtool erg
gebruiksvriendelijk is)

Met vr. gr.

Niels

ps en trouwens nog bedankt voor vorige oplossingen.

Gemeente Utrecht hanteert een proclaimer voor e-mail.
De volledige tekst vindt u op: www.utrecht.nl/e-mailproclaimer