[TYPO3-UG Dutch] SIDN heeft de algemene tekst van de HTML source code verwijderd!

Rudy Gnodde rgn at windinternet.nl
Tue Nov 22 11:44:25 CET 2011

Beste Idar,

Op 22-11-2011 11:34, I.Sprock | Idar Creative schreef:
> Sebastiaan&  Rudy, bedankt voor de uitleg!
>
> @Rudy: De copyright statements zijn ook  weggehaald! De volledige comment
> block!

De copyright statements die niet weggehaald mogen worden zijn de
statements in de broncode van de core. De output HTML output van TYPO3
valt niet onder de GPL, want dat is data. Dus als het stukje wat deze
tekst in de HTML output van TYPO3 zet niet geheel weggehaald wordt, maar
commentaar van gemaakt wordt mag dat. Als het wel is weggehaald uit de
PHP code zou het als je de GPL heel strikt neemt niet mogen, maar dat is
een beetje een grijs gebied en controleren kunnen we het niet.

Met vriendelijke groet,

Rudy Gnodde
WIND Internet
http://www.windinternet.nl