[TYPO3-UG Dutch] SIDN heeft de algemene tekst van de HTML source code verwijderd!

Sebastiaan de Jonge typo3 at sebastiaandejonge.com
Tue Nov 22 11:20:10 CET 2011

Beste Idar,

Voor zover ik weet mag je dit er gewoon uit slopen, al moet je daarvoor wel
in de core gaan pielen. Natuurlijk is het niet netjes om iets dergelijks te
doen, zeker niet voor een organisatie als SIDN.

Met vriendelijke groet/Kind regards,
Sebastiaan de Jonge

Professional TYPO3, WordPress, Android and web development
w: http://sebastiaandejonge.com | e: office at sebastiaandejonge.com | t: +31
(0)654 317 572 | skype: sabsebsop