[TYPO3-UG Dutch] kan geen extensies importeren typo3 4.6

Martyn Vormgeving info at martyn.nl
Sat Nov 19 16:16:23 CET 2011

Daniel wederom ben jij mijn redder in nood!
soms moet je het maar net weten....
Of er moet een handleiding voor zijn natuurlijk ;-)

Hoe werkt dat eigenlijk met handleidingen?
Wie schrijft die? Wanneer wordt er besloten of er een gemaakt wordt... en eigenlijk....
wat kan een relatief nieuw community lid daarin betekenen?
Ik was graag naar het congres gegaan maar kon door omstandigheden niet komen.
Anders had ik jullie wellicht leren kennen...

Maar ik zit nu al ruim een jaar te parasiteren op jullie kennis dus als ik op een of andere manier ook iets terug kan doen voor de community dan doe ik het graag!

Met vriendelijke groeten,
Martijn Kroon

Martyn Vormgeving
Grafische vormgeving, Webdesign, Reclame en Communicatie
Bisonstraat 3a5 - 4817 LH Breda - +31 (0)76 513 89 56 - +31 (0)6 489 484 32
info at martyn.nl - www.martyn.nl

Op 19 nov 2011, om 09:38 heeft Daniel Doesburg het volgende geschreven: