[TYPO3-UG Dutch] .htaccess aanmaken op een MAC

Lotte van Breugel lottevanbreugel at gmail.com
Fri Nov 18 12:43:10 CET 2011

Beste Henny,

dit is wel degelijk mogelijk binnen verschillende ftp programma's.
Welke ik hiervoor gebruik zijn:
 FileZilla: Filezilla <http://filezilla-project.org/>
 Transmit: Transmit <http://panic.com/transmit/>

Transmit is een betaald programma maar er zijn verschillende torrents
hiervoor te vinden.

Groet,

Lotte van Breugel

Op 18 november 2011 11:32 schreef Alphen, H.A.M. van
<H.A.M.v.Alphen at tue.nl>het volgende: