[TYPO3-UG Dutch] kan geen extensies importeren typo3 4.6

Martyn Vormgeving info at martyn.nl
Fri Nov 18 08:29:10 CET 2011

Hoi Eef,

ij of y... ik luister overal naar
Heb alleen mijn bedrijf met een y genoemd om me nog enigzins te kunnen onderscheiden van die andere martijnen ;-)

Het uitroepteken kom ik tegen in de extension manager.
Maar nu ik goed kijk zie ik het uittroeppteken bij meerdere extensies staan, bij een aantal gaat het om een missing table in de database en bij sommige heb ik geen idee waarom er een uitroeptekentje voor staat....

kun je dat op een of andere manier checken en verhelpen?
Met DB Check komen er geen fouten naar boven.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,
Martijn Kroon

Martyn Vormgeving
Grafische vormgeving, Webdesign, Reclame en Communicatie
Bisonstraat 3a5 - 4817 LH Breda - +31 (0)76 513 89 56 - +31 (0)6 489 484 32
info at martyn.nl - www.martyn.nl

Op 17 nov 2011, om 22:35 heeft Eef Wesselink het volgende geschreven: