[TYPO3-UG Dutch] kan geen extensies importeren typo3 4.6

Martyn Vormgeving info at martyn.nl
Thu Nov 17 22:17:57 CET 2011

Hoi Eef,

Geen idee waar ik dat vinkje zou moeten vinden...

Maar ik denk dat het probleem in de extension manager zelf zit
Bij Database update zegt hij:
sys_ter   Rows: 1    Table exists! met een driehoek uitroepteken

Met vriendelijke groeten,
Martijn Kroon

Martyn Vormgeving
Grafische vormgeving, Webdesign, Reclame en Communicatie
Bisonstraat 3a5 - 4817 LH Breda - +31 (0)76 513 89 56 - +31 (0)6 489 484 32
info at martyn.nl - www.martyn.nl

Op 17 nov 2011, om 22:06 heeft Eef Wesselink het volgende geschreven: