[TYPO3-UG Dutch] kan geen extensies importeren typo3 4.6

Martyn Vormgeving info at martyn.nl
Thu Nov 17 19:12:58 CET 2011

Beste listers.

Ik heb een verse installatie van Typo3 4.6 gedaan en alles leek soepel te gaan.
Maar natuurlijk komt er weer iets onverwachts om de hoek kijken want nu wil ik een aantal extensies importeren maar de hele lijst bij de tab "import extensions" blijft leeg.
Bij settings heb ik de juiste user/password voor de repository ingevuld, alle cache geleegd en temp bestanden verwijderd maar die lijst blijft leeg...

Ik ben al de hele middag aan het zoeken en proberen maar ik heb geen flauw benul wat het kan zijn...
Heeft er iemand een idee wat ik fout doe?
Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,
Martijn Kroon

Martyn Vormgeving
Grafische vormgeving, Webdesign, Reclame en Communicatie
Bisonstraat 3a5 - 4817 LH Breda - +31 (0)76 513 89 56 - +31 (0)6 489 484 32
info at martyn.nl - www.martyn.nl