[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 congres Almere

Hans van Breugel typo3 at vanbreugel.info
Mon Nov 14 00:27:36 CET 2011

Ook ik vond het een zeer geslaagde bijeenkomst. Mooie locatie, maar
vooral een interessant en gevarieerd programma. De grootste eye opener
voor mij was om te zien hoe een blinde naar een website 'kijkt'. Daar
heb ik veel van geleerd.
Maar ook de gesprekken in de wandelgangen vond ik erg leuk / boeiend /
interessant / gezellig. Verder was ik erg blij met de onderhoudsbeurt
die mijn website (http://mijnvisitekaart.nl) kreeg in de garage.  Vooral
op het onderdeel  'veiligheid' ben ik een stuk gerustgesteld.

Daarom nogmaals bedankt aan de organisatoren van het TYPO3 congres.

Hans van Breugel