[TYPO3-UG Dutch] Op zoek naar een extensie...

Marijn Depraetere marijn.depraetere at telenet.be
Fri Nov 11 19:19:08 CET 2011

De beste om dit te doen voor het moment lijkt me multishop.

http://www.typo3multishop.com/welcome/

Persoonlijk weinig gebruikt, ik weet gewoon dat deze nogal modern oogt.

Als je het serieus wil aanpakken vergeet je TYPO3 volledig en installeer je
Magento.  Misschien wat overkill voor gewoon wat productpresentatie.

Groetjes,
Marijn Depraetere

Op 11 november 2011 19:12 schreef Lotte van Breugel <
lottevanbreugel at gmail.com> het volgende: