[TYPO3-UG Dutch] New form Content Element in Typo3 4.6

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Sun Nov 6 14:28:30 CET 2011

Hoi,

On 6-11-2011 14:11, HocomAdvies [ Wiechert Hooghwinkel ] wrote:
> Heb met de nieuwe Form extension in Typo3 4.6 een mail formuliertje gemaakt. Dat werkt na enig zoekwerk prima maar nu is er een ding waar ik nog niet achter kom / uit kom. Dat is de layout van de verzonden mail.
> In de mail die de ontvanger nu krijgt staat
>
> ""<info at mailadres>    (waar komen die "" vandaan?)

Het zou natuurlijk enorm helpen als je de form definitie hier post (de
form wizard maakt gewoon een enigszins leesbare definitie in een
tekstvlak). Iedereen kan dan even meekijken met je instellingen in de
form wizard om te zien wat je anders kunt instellen.

--
Kind regards / met vriendelijke groet,

Jigal van Hemert.