[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 congres op 8 november

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Wed Nov 2 23:19:29 CET 2011

Hoi TYPO3-er,

Heb je de laatste wijzigingen in het programma al gezien?  Dit wordt een te
gekke dag.
Er zijn nog een paar stoelen vrij, dus wees snel, anders moet je staan :-)

Alle gekheid op een stokje. De dag is professioneel georganiseerd, dus voor
iedereen is er een stoel. En ook een lunch. En een goodybag.
En wat er allemaal in die bag zit, vraag je? Ja, dat zeggen we lekker nog
niet. Maar het zijn echt hebbedingen. Eigenlijk het geld voor de dag alleen
al waard.

Zie ik je dinsdag in Almere?

Ik neem een heleboel handen mee, dus iedereen die wil kan van mij een hand
krijgen. Een echt gemeende ferme hand!

Tot dan.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg