[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 4.6 in Dutch?

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue Nov 1 17:52:00 CET 2011

Hoi Jacco,

Even alles legen. Dwz de map l10n in typo3conf, de cache bestanden en de
typo3temp directory.
Daarna nogmaals de translations ophalen en het zou moeten werken als een
zonnetje.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg

"Jacco van der Post"  schreef in bericht
news:mailman.1.1320149038.32381.typo3-ug-dutch at lists.typo3.org...

Hoi Jigal / allen

Ik heb een update gedaan naar 4.6. De vertaling bij de extensie manager
lijkt niet goed door te komen bij mij. Labels ontbreken. Ben ik de enige
of gaat er wat mis?
Ik heb uiteraard een vertaling update voor NL in de nieuwe
extensiemanager gedraaid. In het Engels staat het allemaal wel goed.

http://awesomescreenshot.com/067ne6h30
http://awesomescreenshot.com/090ne6kfc
http://awesomescreenshot.com/073ne6p4e
Engels http://awesomescreenshot.com/073ne6tba