[TYPO3-UG Dutch] Raar verschijnsel in tt_news

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Thu Mar 17 22:17:29 CET 2011

Hoi Peter,

Ik draai Typo3 4.4.7  en de Category mode staat op AND. En als ik dan
categorien pianos en Roland kies, save, dan de pagina open en weer kijk, is
het Category selected: veld leeg!!!
Ik heb geprobeerd in Google Chrome en FireFox 4.0

Maar het lijkt nu allemaal weer goed te zijn. Ik zal nog eens alle paginas
nalopen.

Groeten, Fred

Op 17 maart 2011 10:41 schreef Jacco van der Post <
jacco at id-internetservices.com> het volgende:

Hartelijke groeten, Kind Regards,

Fred Mellink