[TYPO3-UG Dutch] Raar verschijnsel in tt_news

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Wed Mar 16 19:00:58 CET 2011

Vandaag kwam ik achter een raar verschijnsel dat de categorieen van tt_news
items niet worden onthouden waardoor producten verkeerd gemixed worden op
een pagina. Clear Cache hielp niet en als ik de categorie definieer en dan
de pagina opsla en daarna weer kijk is het categorie veld weer leeg. Wie
weet hoe dit kan??? Toch vervelend als je piano's kiest en een mix van
keyboard en accordeons krijgt. Heel vreemd.

Groeten, Fred