[TYPO3-UG Dutch] Smootgallery opent niet goed in Internet Explorer

Martijn de Vries m.devries at mediamere.com
Wed Mar 16 18:59:44 CET 2011

Beste TYPO3'ers,

De foutmelding heeft te maken met het volgende (volgens Internet Explorer):
Foutdetails webpagina

Bericht: Deze eigenschap of methode wordt niet ondersteund door dit object
Regel: 177
Teken: 3
Code: 0
URI:
http://www.domeinnaam.nl/typo3conf/ext/kj_imagelightbox2/res/lightbox2.04/js/lightbox.js

Hopelijk kunnen jullie mij helpen! Fijne avond!

Met vriendelijke groet,

Martijn de Vries

Op 16 maart 2011 18:44 schreef Martijn de Vries
<m.devries at mediamere.com>het volgende: