[TYPO3-UG Dutch] smoothgallery

Marike Kooistra m.kooistra5 at chello.nl
Wed Mar 16 17:21:51 CET 2011

Hoi Monique,
Ik heb geen idee wat voor beeld dat je hebt en wat je wilt bereiken. In de
template - contstant editor kun je het formaat van de afbeeldingen nog
meegeven.
Misschien de cache even legen?

Groet,
Marike

Op Wed, 16 Mar 2011 14:30:36 +0100 schreef Magisch Grafisch | Monique
Visscher <info at magischgrafisch.nl>:

> Hoi Marike,
>
> Nogmaals erg bedankt. Ik kom in de phpmyadmin en ga naar tt-content,
> wijzig
> het veld van het betreffende content/images. Onderaan vind ik dan de
> smoothgallery en daar zet ik een 1 en dan naar start/opslaan. Ik zie
> echter
> geen veranderingen. Vergeet ik nog iets?
>

> Monique

>>> foto's. De foto's werden in een smoothgallery gezet door 'smooth