[TYPO3-UG Dutch] media content

Rutger Mik xaser83 at gmail.com
Wed Mar 16 14:06:52 CET 2011

Zit dat logo ook in de HTML5 versie?
Dan zou deze er toch makkelijk uit te halen moeten zijn.
Met flash word dat wel een tikje lastiger.

Die extensie tx_windevents_pi1, hebben we geleent van een partner bedijf
(Wind Internet). Ik weet niet of ze van plan zijn deze ook uit te
brengen. Wij mogen hem in ieder geval niet zonder te vragen distribueren.

Groeten,

Rutger Mik