[TYPO3-UG Dutch] BE user content elementen laten localiseren

Frank Sonck frank.sonck at freebel.net
Mon Mar 14 14:07:19 CET 2011

Dag mensen,

Ik wil de leden van een BE user group permissie geven om content
elementen (bvb text) te laten localiseren. Om een of andere reden krijg
ik het niet voor elkaar. Als de user klikt op "Maak een kopie voor de
vertaling" dan wordt die kopie bij de "niet gebruikte elementen" gezet.
Wat de admin aanmaakte als gelocaliseerde content kan de user wél zien
staan.
Normaal moet de user toch sowieso toegang hebben tot de content in
verschillende talen? Of zie ik wat over het hoofd?
Natuurlijk heeft de BE user group access permission op de pagina in
kwestie.

Iemand tips?
Groeten
Frank Sonck