[TYPO3-UG Dutch] Alfresco en TYPO3

Sander Vogels sander at typo3.nl
Mon Mar 14 11:07:06 CET 2011

Ik heb die Italianen die het ding gemaakt hadden en in Dallas
gepresenteerd, dit al meerder malen gevraagd maar ze voelen zich niet
geroepen om ook maar een antwoord te geven.
Op de TYPO3 conferenties wordt helaas wel vaker iets trots gepresenteerd
door een bedrijf zonder dat ze ooit van plan zijn het vrij te geven,
blijkbaar is dat geen eis van de T3A om te mogen presenteren. 'Inspiring
People to share' kan dus wel enige stimulus gebruiken.

Sander