[TYPO3-UG Dutch] deprecation and temp_CACHED files

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Tue Mar 8 23:38:13 CET 2011

Overigens de deprecation log is vole met herhalen van het volgende:
'../typo3conf/ext/tt_news/res/gfx/ext_icon_ttnews_folder.gif'; should be
replaced with
t3lib_SpriteManager::addTcaTypeIcon('pages', 'contains-news',
'../typo3conf/ext/tt_news/res/gfx/ext_icon_ttnews_folder.gif');
instead.
02-08-10 19:04: Usage of $ICON_TYPES is deprecated since 4.4.
The extTables.php entry $ICON_TYPES['news'] =

Moet ik actie nemen of gewoon negeren?