[TYPO3-UG Dutch] deprecation and temp_CACHED files

Loek Hilgersom loek at netcoop.nl
Tue Mar 8 22:49:05 CET 2011

On 03/08/2011 08:43 PM, Fred Mellink wrote:
> Hallo,
>
> In de typo3conf directory heb ik een aantal deprecation log files en

Deprecation log houdt bij welke functies worden gebruikt die zijn aangemerkt als
'afgeschreven' (deprecated). Die functies komen namelijk in een van de volgende
versies van TYPO3 te vervallen, dus als ze dan nog altijd gebruikt worden heb je
een probleem.

De log is alleen een waarschuwing en je kunt hem zonder risico verwijderen. Het
is zowieso aan te raden om deze log op productie sites uit te zetten:
$TYPO3_CONF_VARS['SYS']['enableDeprecationLog'] = '0';

> temp_CACHED php files. Wat is de functie daarvan? Is het balleast wat zonder
> problemen verwijderd kan worden. (vgl. vollopen van registry)? Bedankt voor
> je reactie.

temp_CACHED is je configuration cache. Je mag ze weggooien, kan geen kwaad, ze
worden vanzelf opnieuw gemaakt (tenzij je de configuration cache uitschakelt,
kan ook hoor, als je dat echt zou willen....)

Groet,
Loek