[TYPO3-UG Dutch] tip en vraag over tt_news LIST2 view

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Tue Mar 8 21:52:40 CET 2011

Hallo,

Op enkele van mijn  typo3 sites die vanaf dummy zijn gebouwd had ik
problemen met vreemde tekens, terwijl de database utf-8 geconfigureerd is en
ook in localconf dbSetname= utf8 gezet is. Uiteindelijk is het simpel op te
lossen gebleken door aan localconf.php de volgende regel toe te voegen;

$TYPO3_CONF_VARS['BE']['forceCharset'] = 'utf-8';

Nu dan een vraag om hulp bij een bug in de template bij gebruik van tt_news
LIST2 view.

Kijk bijvoorbeeld op een pagina hoe het moet zijn (het is een even aantal
producten op deze pagina:

http://kbc.bb-hosting.org/index.php?id=34

Kijk nu wat er gebeurt als het aantal producten oneven is:

http://kbc.bb-hosting.org/index.php?id=26

Als ik in de page code kijk mis ik aan het einde na <hr class="clearer" />

Wie heeft tips waar ik dit moet zien op te lossen? In news.tmpl? of in de
index.html van de template? Ik heb al van alles geprobeerd.
Bedankt voor hulp bij de laatste loodjjes.

--
Hartelijke groeten, Kind Regards,

Fred Mellink