[TYPO3-UG Dutch] ImageMagick

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Tue Mar 8 21:26:41 CET 2011

Hoi,

On 8-3-2011 19:31, Martyn Vormgeving wrote:
> Ik snap het niet... ik weet zeker dat het pad goed is en safe mode
> uit staat... google verteld me dat er meer mensen het probleem hebben
> met 4.5 maar een oplossing heb ik nog niet kunnen vinden helaas

Natuurlijk vind je voornamelijk problemen in een zoekmachine. Mensen
rapporteren namelijk niet vaak op fora, mailinglijsten, etc. als het
allemaal goed gaat.

Controles die je nog kunt doen:
- kan de user waaronder apache loopt ook het pad naar IM bereiken?
- zijn er open_basedir beperkingen in PHP waardoor IM niet gevonden wordt?
- is de exec() functie misschien in php.ini in disable_functions
uitgeschakeld?

--
Kind regards / met vriendelijke groet,

Jigal van Hemert.