[TYPO3-UG Dutch] tt_news titel alleen zichtbaar op tt_news pagina's

Rutger Mik xaser83 at gmail.com
Mon Mar 7 14:41:46 CET 2011

Beste Mensen,

Zodra ik op een nieuws pagina klik, wil ik meteen het eerste bericht
zichtbaar hebben, zonder eerst iets te moeten kiezen.
Onderstaand script werkt daar prima bij.
Echter veroorzaakt dit script naar nu blijkt een probleem met de titel.
Op elke pagina in de website word nu de titel van het laatste tt_news
bericht geplaatst in de titel.

Ik heb de titel er geprobeerd uit te krijgen door bij de selectFields de
titel weg te laten. Dit had geen effect.

Op niet-nieuws pagina's wil ik dus mijn normale pagina titel terug.
Heeft er iemand een idee hoe dit werk?

temp.pagecontent = RECORDS
temp.pagecontent {
   source.current = 1