[TYPO3-UG Dutch] Oops, an error occured!

Martyn Vormgeving info at martyn.nl
Mon Mar 7 09:07:48 CET 2011

Hoi,

De database gegevens in de installtool staan nog steeds correct.

Ik heb de temp folder gecleared maar dat had geen effect...

Aan de database heb ik verder niets gewijzigd.

Ik heb totaal geen idee....

Met vriendelijke groeten,
Martijn Kroon

Martyn Vormgeving
Grafische vormgeving, Webdesign, Reclame en Communicatie
Van Oldenbarneveltstraat 1 - 4812 KW Breda - +31 (0)76 513 89 56 - +31 (0)6 489 484 32
info at martyn.nl - www.martyn.nl

Op 7 mrt 2011, om 08:40 heeft H.E.Weenink | Aristo WebDesign het volgende geschreven: