[TYPO3-UG Dutch] FCE met openingstijden op elke pagina

Ronald Wopereis woepwoep at gmail.com
Sat Mar 5 17:13:19 CET 2011

Oh ja dat was Erwin opgevallen dat je in 4.5.x in ene domein records nodig
hebt. en in 4.x.y niet. klopt dit Daniel?

Op 5 3 2011 3:40 PM schreef "Daniel Doesburg" <daniel at typo3-nl.eu>:

Mag ik mijn duit ook in't zakje doen?

1 - uninstall powermail.
2 - verwijder de autoconfig van realurl
3 - clear de tabellen van realurl (de eerste 3 opties van de selectbox onder
info)
4 - clear de cache
5 - kijk of er inderdaad geen underscore meer voor de naam van .htaccess
staat (dus .htacces is de juiste en niet _.htaccess)
6 - kijk dan of je een goede url krijgt
7 - loop je hele site ven door om de realurl tabellen weer aan te leggen (of
gebruik een sitemap)
8 - installeer dan powermail weer

als je bij punt 6 geen goede url's krijgt kun je een domeinrecord aanleggen
en de punten 2 - 6 herhalen

helpt dat ook niet dan haak ik ook af . . . helaas

Succes.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg

Martyn Vormgeving schreef:

> [...]