[TYPO3-UG Dutch] FCE met openingstijden op elke pagina

Martyn Vormgeving info at martyn.nl
Sat Mar 5 15:55:20 CET 2011

Oooooooooooooh Daniel, je bent geweldig!

Powermail uninstallen was de oplossing...
Moet je maar net weten ;-)

Iedereen die heeft meegedacht ontzettend bedankt!
Jullie hebben mijn weekend gered, echt súper fijn

Met vriendelijke groeten,
Martijn Kroon

Martyn Vormgeving
Grafische vormgeving, Webdesign, Reclame en Communicatie
Van Oldenbarneveltstraat 1 - 4812 KW Breda - +31 (0)76 513 89 56 - +31 (0)6 489 484 32
info at martyn.nl - www.martyn.nl

Op 5 mrt 2011, om 15:38 heeft Daniel Doesburg het volgende geschreven: