[TYPO3-UG Dutch] FCE met openingstijden op elke pagina

H.E.Weenink | Aristo WebDesign h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Sat Mar 5 13:14:41 CET 2011

Dag
Realurl kan lastig zijn, daarom mijn tips:

In typo3conf dat realurlconf bestand. Kijk even goed of het dezelfde schrijfwijze heeft. Vroeger was het zonder streepje en later met. Maakt niet uit wat je doet, als je maar consequent bent (dus in extensions, TS template etc.)

Onder info staan een tabblad met realurl zaken. Deze helemaal legen (ergens bovenaan het vuilnisbakje).
Anders blijft hij de oude zaken bewaren.

In TS-template juiste instellingen opnemen (zie manual, die is gewoon goed).

.htaccess plaatsen (maar dat had je al)

Om te controleren of TS template, en realurl extensie goed werken: Dan moet je op de pagina (als je met cursor over link beweegt) in de onderbalk de goede hyperlink zien staan. Dus domeinnaam/titel/etc.
Om te controleren of de .htaccess goed staat, gewoon er op klikken. Kom je op een 404 of zo uit. Dan zit .htaccess fout.

Altijd cache schoonmaken.

Veel succes, Eef