[TYPO3-UG Dutch] Tweede Kamer kiest open source-cms Drupal

W.S.M. Perquin [YniVerse] perquin at yniverse.nl
Sat Mar 5 09:36:12 CET 2011

Beste Rob,
Helemaal mee eens, Hier moet echt iets aan gaan gebeuren. Het wordt anders
een techneuten iets. Dat moet je ook niet willen.
Overigens Drupal is (naar mijn mening) veel beter te verkopen voor een
consultancy bedrijf dan TYPO3. Voor een consultancy bedrijf wil je juist
graag dat de klant je steeds beelt voor elke aanpassing of configuratie
vraag. Bij TYPO3 is dat namelijk beduidend beter, makkelijker en
overzichtelijker geregeld.
Ik zeg altijd:
Installeer beide introductie pakketten en ga er zelf mee aan de slag. Gewoon
1 uurtje.
In de praktijk zie je dat iedereen afhaakt op DRUPAL en dan voor TYPO3
kiest.

Maar stichting....... meer fancy communicatie!

W-P