[TYPO3-UG Dutch] FCE met openingstijden op elke pagina

Rob De Vries dev at rob-ot.be
Fri Mar 4 16:21:32 CET 2011

Plaats je FCE ergens op een page (bv in een sysfolder)
Map in je main template een element met een typoscript path.
plaats in je setup

lib.mijnopeningsuren = RECORD
lib.mijnopeninguren {
	tables = tt_content
	source = record nummer van je FCE
}

done.

mvg
Rob De Vries

Martyn Vormgeving <info at martyn.nl> wrote:

> [...]
proberen te schuiven.

> Verder ben ik wel helemaal fan geworden van Typo3!
> Ik ga nooit meer iets anders gebruiken in elk geval....
>
> Met vriendelijke groeten,
> Martijn Kroon
>

> Martyn Vormgeving
> Grafische vormgeving, Webdesign, Reclame en Communicatie
> Van Oldenbarneveltstraat 1 - 4812 KW Breda - +31 (0)76 513 89 56 - +31
(0)6 489 484 32
> info at martyn.nl - www.martyn.nl
>

> Op 1 mrt 2011, om 17:21 heeft HocomAdvies [ Wiechert Hooghwinkel ] het

in een div. overigens zijn er op het net best wel voorbeelden te vinden.

en heb er al uren naar gezocht...