[TYPO3-UG Dutch] tt_news alleen embedded Youtube code is zichtbaar

Peter Ruijter peter.ruijter at gmail.com
Fri Mar 4 14:54:24 CET 2011

Hi,

Na een installatie van tt_news 3.0.1 is alleen de embedded code van de
youtube filmpes te zien.

In het "changes for tt_news 3.0" document heb ik gelezen dat de
general_stdWrap nu standaard wordt geleegd, maar hoe kan ik dit herstellen?

Ik heb al geprobeerd om "plugin.tt_news.general_
stdWrap.parseFunc < tt_content.text.20.parseFunc" aan mijn TS template toe
te voegen, maar dit gaf niet het gewenste resultaat.

Heeft iemand hiervoor een oplossing?

Groet,

Peter