[TYPO3-UG Dutch] Tweede Kamer kiest open source-cms Drupal

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Wed Mar 2 16:41:39 CET 2011

Ja, Ten eerste weet ik te weinig af van Drupal en Hippo om erover te
oordelen. Maar aan de andere kant als ik zie hoeveel klachten- en vragen
verkeer via de typo3 userlists gaat..... veel meer dan bijvoorbeeld bij
php-fusion en joomla. En misschine is Typo3 wel te moeilijk :) Hoewel ik
over Drupal heb vernomen dat het ook een steile leercurve kent.

Groeten, Fred

P.S. Ja Daniel, natuurlijk heb ik van mijn  democratisch recht gebruik
gemaakt om te stemmen.

Op 2 maart 2011 15:47 schreef Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV <
ric at alternet.nl> het volgende:

Hartelijke groeten, Kind Regards,

Fred Mellink