[TYPO3-UG Dutch] Doctype HTML

Martijn de Vries m.devries at mediamere.com
Wed Mar 2 16:31:26 CET 2011

Beste Daniel,

Bedankt voor je reactie. Het lijkt inderdaad erop dat twee javascripts niet
worden geladen in de website. Het gaat om de slideshow die ik
had geïnstalleerd. Deze javascripts moeten geladen worden binnen de website:

<script type="text/javascript" src="
http://www.edwint.nl/menu/slide/jquery.min.js"></script>
<script type="text/javascript" src="
http://www.edwint.nl/menu/jqueryslidemenu.js"></script>
<script type="text/javascript" src="http://www.edwint.nl/headlines/ajax2.js
"></script>
<script type="text/javascript" src="
http://www.edwint.nl/jquery/jquery-1.4.2.min.js"></script>
<script type="text/javascript" src="
http://www.edwint.nl/jquery/jquery.slidertron-0.1.js"></script>

Onderstaand het bijbehorend CSS.

@import "http://www.edwint.nl/css/slidertron.css";

Volgens mij staan deze enkel aan binnen de TYPO3 omgeving. Althans deze laat
ik oproepen vanuit de template.

Graag hoor ik van je.

Met vriendelijke groet,

Martijn de Vries