[TYPO3-UG Dutch] FCE met openingstijden op elke pagina

HocomAdvies [ Wiechert Hooghwinkel ] info at hocom-advies.nl
Tue Mar 1 17:21:32 CET 2011

Beste Martijn,

Als je al weet hoe je een FCE moet maken dan is het appeltje eitje.

Met zo iets in je TS moet het lukken, in TV de .lib vervolgens mappen in een div. overigens zijn er op het net best wel voorbeelden te vinden.

## Openingstijden  [Begin]
lib.openingTijden = TEXT
lib.openingsTijden.value = Onze openingstijden
## Adreslist [End]

Met vriendelijke groeten,
HocomAdvies

Wiechert Hooghwinkel
www.hocom-advies.nl
info at hocom-advies.nl

Op 1 mrt 2011, om 16:44 heeft Martyn Vormgeving het volgende geschreven: