[TYPO3-UG Dutch] FCE met openingstijden op elke pagina

Martyn Vormgeving info at martyn.nl
Tue Mar 1 16:44:45 CET 2011

Hoi,

Ik lees sinds kort mee op deze mailinglist en wil graag mijn eerste vraag stellen ;-).
ik ben een complete Typo3 newbie maar heb me redelijk goed door de eerste stappen heen geslagen.
Met Templa Voila heb ik mijn templates gemaakt en dat is uiteindelijk goed gelukt.
Gelukkig is de website nu ook in een vrij ver gevorderd stadium....

Maar nu loop ik tegen het volgende probleem aan:
In de footer staan de openingstijden in een Flexible Content Element
Maar die wil ik natuurlijk niet op iedere pagina hoeven te wijzigen!
En dat geld ook voor de Image Slidesow in de header trouwens...

Dat moet vast eenvoudig op te lossen zijn maar ik heb geen idee hoe en heb er al uren naar gezocht...
Dus als er iemand is die me in de goede richting kan sturen zou ik erg dankbaar zijn!

Met vriendelijke groeten,
Martijn Kroon

Martyn Vormgeving
Grafische vormgeving, Webdesign, Reclame en Communicatie
Van Oldenbarneveltstraat 1 - 4812 KW Breda - +31 (0)76 513 89 56 - +31 (0)6 489 484 32
info at martyn.nl - www.martyn.nl