[TYPO3-UG Dutch] Bestanden verbergen

Eef Wesselink eef.wesselink at home.nl
Tue Jun 28 06:29:55 CEST 2011

Hallo Martijn,

.htaccess werkt naar beneden toe, niet naar boven.
Als je dus de te verbergen bestanden bijvoorbeeld in de
directory /fileadmin/verborgen hebt staan en je .htaccess ook, dan zullen
alle bestanden in /fileadmin normaal toegankelijk zijn met uitzondering van
alle bestanden in /fileadmin/verborgen en alle subdirectories daarvan.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

met vriendelijke groet,

Eef Wesselink
mictoss