[TYPO3-UG Dutch] powermail js wordt niet geladen in pagina

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Mon Jun 27 17:27:20 CEST 2011

Hallo,

Ik heb gelijk nog een aanvullende vraag.

Ik heb Powermail eindelijk zover die de Javascript code toevoegt. Maar
nu gaat javascript op zijn bek door de code die wordt toegevoegd.

In de broncode staat (js ingekort tot het relevante gedeelte)
:digits': 'Gebruik alleen cijfers in dit veld. Vermijd spaties en andere
karakters zoals punten en komma's.',':username':

Het woord komma's mist een escape (zou moeten zijn: komma\'s).
De tekst wordt geladen uit locallang.xml.

Ik begrijp een aantal dingen niet:

1) Als je de tekst even om te testen direct aanpas in locallang.xml dan
wordt toch de oude tekst geladen. (cache, browser cache + alle .js
bestanden in typo3temp verwijderd). Dus, hoe forceer je het vernieuwen
van javascript?

2) Als ik het vergelijk met een andere site waar het wel werkt dan valt
me op dat de javascript code niet in de broncode staat maar in een
extern javascript bestand (hoe heb ik dat voor elkaar gekregen??? ;-)
en in het externe bestand wordt komma\'s keurig geescaped.

--
met vriendelijke groet,

Muriel le Pair