[TYPO3-UG Dutch] Bestanden verbergen

Martijn de Vries m.devries at mediamere.com
Sat Jun 25 18:21:23 CEST 2011

Beste Felippe,

Bedankt voor het stukje code voor het bestand: .htaccess. Bij deze twee
vragen over de toepassing van de code:

- Is deze code ook te gebruiken in combinatie met de standaard file links
module?

- Zijn de bestanden dan nog wel op te roepen in de fileadmin van TYPO3?

Ik ben altijd zeer voorzichtig met het uitproberen van nieuwe trucjes /
codering in TYPO3.

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet,

Martijn de Vries