[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 gebruikersdag 2011?

Daniel Doesburg | DOESBURG.BIZ daniel at typo3-nl.eu
Tue Jun 21 21:03:09 CEST 2011

Bas,

Geweldig. Je staat genoteerd. We moeten 1 slag om de arm houden. Of
eigenlijk 2.
1. Als er meer presentaties aangemeld worden dan er plaats is kan het
zijn dat we je verhaal graag in portefeuille houden tot een volgende keer.
2. Het zou kunnen dat we de dag ophangen/wijden aan een bepaald
veelgevraagd thema. In dat geval zou een bepaalde presentatie te ver van
de doelstelling af kunnen zitten.

Voorlopig zijn dit puur theoretische slagen.

Wat het sponsoren betreft geldt: alle kleine beetjes helpen.

Nogmaals dank. Ook namens de mede organisatoren.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg