[TYPO3-UG Dutch] Volgorde File Links

Martijn de Vries m.devries at mediamere.com
Tue Jun 21 20:34:08 CEST 2011

Beste Eef Wesselink,

Bedankt voor uw reactie! Het is gelukt met de extensies en in eerste
instantie zat ik nog lastig te werken met ||doc, pdf|name|r, maar die doc en
pdf kan je er gewoon uitlaten!

Je kunt deze wel toevoegen als je deze los van elkaar wilt scheiden. Dus dat
je PDF op naam volgorde zet en de Docs op volgorde wilt zetten.

Nogmaals bedankt en een fijne (werk)avond!

Met vriendelijke groet,

Martijn de Vries

Op 21 juni 2011 20:26 schreef Eef Wesselink <eef.wesselink at home.nl> het
volgende: